Morgenmøde 2: Praktisk design af gode oplevelser - Aalborg

Hvordan respekteres og bearbejdes vision, strategi og User Research i en udviklingsproces? På dette seminar fokuserer vi på anbefalinger af praktisk anvendelige metoder og processer for brugerindsigt og UX-Design, som sikrer et godt slutprodukt for både bruger og forretning. 
 

Dette får du med hjem: 

  • Viden om UX-Designerens rolle i en organisation 
  • Meningsgivende processer i UX-Design - fra drømme til funktionalitet 
  • Metoder til praktisk anvendelse 
  • Konkrete eksempler hvor UX-Design har gjort en positiv forskel 

Du skal deltage, hvis du arbejder med eller har interesse for: 

  • UX-Design 
  • Projektledelse 
  • Digital forretningsudvikling 
  • Digital strategi 
  • Virksomhedsledelse 
NB: Der er ikke flere ledige pladser ved arrangementet. Udfyld formularen for at blive skrevet på vores venteliste - du vil så modtage en bekræftelsesmail, hvis der bliver en ledig plads.

Hvem kan du opleve: 

  • Steffen Rauf, UX-designer ved WhiteAway

Steffen arbejder som UX-designer hos WhiteAway Group, som består af online og multichannel brands som WhiteAway, Skousen, m.fl. Her laver han bruger-centreret design til webshops og interne backoffice systemer, hvor inddragelse af slutbrugerne i forskellige research- og designteknikker skaber værdi for brugerne og forretningen.

  • Simon Rosenqvist og Jakob Skovgaard, UX-designere ved Combine

Simon Rosenqvist og Jakob Skovgaard er en del af UX- og designteamet ved Combine, hvor arbejdet med UX er en central del af ethvert projekt. Her arbejder de bl.a. med at sikre den optimale brugeroplevelse i en kompleks B2B-app for Sanistål, nem digital billetkøb for Nordjyllands Trafikselskab og specialudviklede digitale wayfinding-løsninger til flere internationale lufthavne.


Om møderækken "Er brugerforståelse den nye vækstmotor?":  

Hvordan kan indsigt i brugernes adfærd og behov være en afgørende faktor for strategi, teknologi og forretningsudvikling? Hvilken betydning har brugernes oplevelse af digitale services for produkters succes? 

Over to seminarer sætter BrainsBusiness i samarbejde med Combine fokus på User Experience (UX) og brugeroplevelser som omdrejningspunkt for virksomheders strategiske og digitale udvikling. Vi har hentet nogle af landets skarpeste i emnet, som giver dig konkrete eksempler på bl.a. metoder, kultur, værdi og resultater. 

Seminarerne er henvendt til alle, der arbejder med digital forretning, strategi og design samt virksomheds- og mellemledere. 

> Læs mere om første seminar, "Vækst og værdiskabelse gennem gode brugeroplevelser ", som afholdes 20. september

Fakta om arrangementet

Dato:
13. november 2018

Tilmeldingsfrist:
9. november 2018

Tid:
08:30-10:30 (registrering fra 08:00)

Sted:
Dannebrogsgade 58A, 9000 Aalborg

Pris:
Gratis for medlemmer af BrainsBusiness og it-forum. Ikke-medlemmer: DKK 500 + moms. No-show-gebyr ved udeblivelse eller afbud efter 12. november kl. 12.00: DKK 500 + moms.

Kontakt navn:
Stine Lund

Kontakt e-mail:

Tilmeld

 

Medlemskab betaler sig

Vores medlemsvirksomheder samt medlemmer af it-forum deltager i vores arrangementer gratis eller til reduceret pris.

Er I endnu ikke medlem, så meld virksomheden ind her - og spar penge allerede fra i dag. 

Se alle medlemsfordele her.

Accepter cookies

Dette website bruger cookies bl.a. til at udarbejde statistik over anvendelsen af sitet.

BrainsBusiness er et stort privat/offentligt partnerskab på IKT-området, der arbejder for at støtte og udvikle den nationale klynge for digitale teknologier. Vi samler en lang række stærke private og offentlige aktører og skaber netværk og samarbejde på tværs. Kerneaktørerne bag BrainsBusiness er:

Aalborg Universitet     Business Region North Denmark      IKT-erhvervet i Danmark      Aalborg Kommune